استراتژی بازاریابی LinkedIn- چه چیزی ابتدای کار در بازاریابی LinkedIn را مقدماتی می کند_ با داشتن یک استراتژی بازاریابی مناسب برای بازاریابی در LinkedIn ، راه خود را برای موفقیت باز می کنید. شما به راحتی می توانید افراد را هدف قرار دهید ، به راحتی می توانید آنها را در کمپین های بازاریابی خود اضافه کنید و به راحتی می توانید مبارزات خود را موفق کنید. شبکه LinkedIn فقط برای افراد جویای کار و همچنین افراد حرفه ای نیست. البته ، متخصصان تجارت به طور مداوم از آن برای توسعه ارتباطات تجاری و تبلیغ جای خالی استفاده می کنند ، با این حال ، آیا شما هیچ سرنخی در رابطه با LinkedIn دارید همچنین می تواند برای افزایش ROI و درآمد کسب و کار شما با رشد تجارت استفاده شود. تجارت خود را نیز توسعه دهید؟ از ایجاد ارتباط با تولید سرنخ ، ایجاد سازمان ها و ایجاد هوشیاری بهتر در مورد برند ، LinkedIn گسترش قابل توجهی در روند تبلیغات رایانه ای شما ایجاد می کند. LinkedIn در مرکز خود یک جامعه غیر رسمی خبره است. این مربوط به بهبود مشاغل ، انجمن های متبحر ، مبادلات صنعت و انواع مختلف تمرین های مربوط به تجارت است. مراقبت از سایر مراحل تبلیغ شبکه آنلاین نیست. سازمان ها به مشتریان دسترسی مستقیم دارند که می توانند خدمات تجاری خود ، محصولات سودآور را به روشی آسان تبلیغ کنند. علاوه بر این ، غیر از LinkedIn ، علاقه مندان به نام تجاری در این جوامع غیر رسمی دیگر از هم اکنون انتظار دارند یا به هر حال توجه دارند که سازمان ها از مراحل برای انجام بازاریابی کالا و همچنین دولت استفاده می کنند. از آنجایی که این سیستم از یک جمع کاملاً غیر منتظره از افراد تشکیل شده است ، به نمایش گذاشتن LinkedIn به یک روش جایگزین برای مقابله با به دست آوردن نتایج مورد نیاز شما نیاز دارد. برای ارائه کمک به شما در زمینه استفاده از LinkedIn به عنوان یک مرحله تبلیغات ، در اینجا 6 مورد از استراتژی های بازاریابی LinkedIn استفاده شده است که می توانید برای کشف مشتریان جدید ، ایجاد ارتباطات جدید و بالاخره توسعه تجارت خود استفاده کنید. * مشتریان و انجمن ها را با توجه به نیازهای بازاریابی خود دریافت کنید - هدف قرار دادن مشتری در LinkedIn چیزی است که در حال حاضر قابل اعتمادترین راه برای رونق بخشیدن به توسعه تجارت است. سازمان های کوچکی می توانند بر روی تجارت دقیق ، برآورد سازمان و بخشی از کار تمرکز کنند که می دانند به طور منظم کالای موردنظر یا اداره خود را خریداری می کند. به عنوان مثال ، در شانس ارائه برنامه تقویت مشتری به سازمان های کوچک در ایالات متحده ، می توانید تلاش خود را برای تبلیغ در سازمان های زیر 100 نماینده مستقر در آمریکا تنظیم کنید. * به روزرسانی با حمایت مالی LinkedIn - ارزشمندترین بروزرسانی با حمایت مالی در LinkedIn می تواند به LinkedIn فشار وارد کند. پرداخت به ازای هر کلیک اطلاعات جمعیتی مفصلی از عملکرد کسب و کار را ارائه می دهد. مشتریان می توانند بنگاههای تجاری فریب خورده را هدف قرار دهند ، بدون اینکه در خلاف هیاهوی سازمانها و پیامهای غیرمادی دیگر حرکت کنند. تبلیغات تبلیغاتی می تواند یک رویکرد باشکوه برای پیشبرد محتوای مبتنی بر اندیشه باشد که عمدتا به تمرکز بر جمع شدن افراد با دعوت محکم برای اقدام کمک می کند. افراد ترجیح می دهند دیگر تبلیغات بی عیب و نقص را نبینند و به چیزی با ارزش برای هیچ تولید محتوا چیز احتیاج نداشته باشند. * کیفیت مطالب باید بسیار عالی باشد - محتوای چشمگیر در شبکه های رسانه های اجتماعی می تواند عمیقاً مورد توجه قرار گیرد و باید به دو هدف برسد. در ابتدا ، این باید به دیگران نشان دهد که چگونه از یک موضوع مراقبت می کنند یا چگونه کار خود را بهتر انجام می دهند. علاوه بر این ، سپس شما را به عنوان یک پیشگام ایده در آن فضا تنظیم می کند. هر دیدگاهی در واقع باعث تجارت بیشتر می شود ، بی تفاوتی که شما کیفیت واقعی را به آنها ارائه دهید. این یک تحقیق ضروری مغز است و نتایج واقعی می گیرد. * بازاریابی خود را با تبلیغات ویروسی ادامه دهید - ارسال به طور خاص در LinkedIn موثرترین و پیشرفته ترین ابزار بازاریابی است که امروزه در دسترس است. درصورتی که پستی شروع به افزایش نیرو کند ، LinkedIn یکی از طبقه بندی های خود را در پشت آن قرار می دهد و می تواند تعداد زیادی کاربر را بدست آورد. این یک رویکرد خارق العاده برای افزایش نفوذپذیری شما در هنگام مراجعه به کاربران است به گونه ای که تصور سایت یا وبلاگ به تنهایی یا صرف نظر از ارسال مقاله پیوستن در LinkedIn قابل تصور نیست. * با گروه های LinkedIn کاملاً مسلط باشید - نکته ای که من معمولاً برای کارآفرینان کوچک به اشتراک می گذارم عضویت در گروه های کاربری LinkedIn است که متناسب با هدف آنها هستند. این فقط یک رویکرد باورنکردنی برای "گوش دادن" به آنچه گروه بینندگان شما درباره آن بحث می کنند نیست ، بلکه ممکن است فرصت هایی برای کارآفرینان کوچک وجود داشته باشد تا بتوانند پیشنهادات خود را ارائه دهند. خدمات InMail که توسط LinkedIn پشتیبانی می شود به سرعت شامل می شود ، بنابراین این یک روش عالی در مورد پس انداز پول در هنگام ایجاد ارتباط با مشتریان بالقوه است. * با انجمن ها شروع کنید و سپس ارتباطات را ایجاد کنید - درک کنید که LinkedIn یک سازمان غیررسمی برای متخصصان است تا با متخصصان مختلف به آن بپیوندند. یک کارآفرین می تواند و باید با چشم اندازها ، همدستان اصلی ، همکاران ارجاع و کارآفرینان مختلف ارتباط برقرار کند. با ایجاد گروه ها ، شانس زیادی در تبلیغ حرفه ای خود پیدا می کنید ، که می توانید در بازاریابی تجاری در LinkedIn استفاده کنید.